Výměna a reklamace zboží

Výměna zboží a vrácení peněz

Výměna zboží

Postup v případě výměny zboží.

Zboží lze měnit – pouze nenošené/nepoužité - zaslat na adresu Na Jarově 4, 130 00 Praha 3, přiložit kopii dodacího listu a faktury + přiložit průvodní dopis, kde zákazník uvede, za jaké zboží chce zboží vyměnit. Pokud bude nové zboží dražší, HUSKY dofakturuje rozdíl, v opačném případě je nutné uvést číslo účtu, kam bude vrácen přeplatek za tohoto zboží.

Lhůta na výměnu je 14 dní od data provedeného nákupu.

Poštovné při výměně zboží si zákazník platí sám ve výši 50 Kč.

Zboží bude vyměněno dle možností skladových zásob. Lze vyměnit za jakýkoliv sortiment v aktuální době nabízený v internetovém obchodě www.huskyoutlet.cz.

Případné rozdíly v ceně výrobků budou řešeny doplatkem, či vrácením rozdílu, podrobnosti Vám sdělí vždy před odesláním pracovník výměn.

Cena vraceného zboží je určená podle ceny ve faktuře k původní objednávce.

Cena nově zasílaného zboží při výměně velikosti je určena podle původní objednávky.

Cena nově zasílaného zboží při výměně za jiný druh zboží je určena podle ceny na webu www.huskyoutlet.cz ke dni doručení žádosti o výměnu. V případě, že bylo zboží zakoupené v časově omezené akční nabídce nebere se akční cena v potaz, pokud žádost o výměnu byla doručena po ukončení akce.

Reklamace zboží

V případě, že přes veškeré úsilí společnosti HUSKY CZ s.r.o. o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace postupujte dle tohoto návodu:

  • Vadné zboží zašlete, ve vhodném obalu, na níže uvedenou adresu našeho reklamačního oddělení spolu s popisem vady a kopií dokladu o nákupu. V zásilce prosím popište závadu, aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena.
  • S sebou si kromě reklamovaného zboží vezměte i doklad o koupi.
  • Zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu. V případě oprávněné, neopravitelné záruční závady bude zaslán stejný nový výrobek, nebo vrácena kupní cena. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30. dnů od uplatnění.

ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI:

HUSKY CZ – REKLAMACE
NA JAROVĚ 4
130 00 PRAHA 3

Pokud budete mít dotaz ohledně vaší reklamace, obraťte se také na náš email nebo infolinku:

Email: obchod@huskyoutlet.cz

Telefon: 840 022 777